Začalo to v roce 2010 blogem o životě v Holandsku. Články na protisedi.cz, rubrika v brněnském časopise KAM, bakalářka, překlady z nizozemštiny v korporátu…
Umím být kreativní, vzdělávám se, čtu a píšu. Jednička ze slohu nestačí, já vím. Takže intenzivní kurz tvůrčího psaní u Reného Nekudy a Nizozemský jazyk a literatura na Muni v Brně. Pak další kurz, knihy, články, googlování o copywritingu a marketingu a hlavně PRÁCE. Tím nekončím. Tím začínám.
K práci využívám grafické a umělecké vzdělání, psychologii, schopnost naslouchat klientovi (i cizím rozhovorům, pardon), cit pro tvůrčí psaní a svoje příjmení. Znám všechna copy pravidla a ráda je vhodně (né hodně) porušuju. Copywriting jemně říznutý SEO, UX, linkbuildingem a zábavou. Jestli něco nemám ráda, jsou to nudné texty. Bakalářku jsem ale obhájila, díky za optání. Sociální sítě jsou můj rybník. Stojím na kreativní straně copy, nepracuju pouze podle excel tabulek. Člověk pro mě není jen zákazník, ale i čtenář, kterému chci předložit zábavu. Zůstane pak na vašem webu déle a všimne si toho i Google.
Umím to i vážně. Musí to ladit hlavně s vámi. Já píšu, vy jste vy.